Skip to content Skip to left sidebar Skip to right sidebar Skip to footer

Novinky

Registr účastníků provozu MA ISOH

Vydávání ověřených výstupů z informačních systémů veřejné správy na pracovišti Czech POINT v Moravanech.

Co dostanete:

  • Vybraná kontaktní místa CzechPOINT autorizují od 1. ledna kontaktní osoby, které žádají o oprávnění k přístupu do MA ISOH („Modul Autovraky Informační Systém Odpadového Hospodářství“) za účelem podání agendy nebo její kontroly.

Co potřebujete:

  • Pro zhotovení výpisu je třeba předložit doklad totožnosti (platný občanský průkaz nebo cestovní pas). Cizincům může být vydán výpis pouze v případě, že mají povolen dlouhodobý nebo trvalý pobyt v České republice – mají přiděleno rodné číslo.

Seznam kvalifikovaných dodavatelů

Vydávání ověřených výstupů z informačních systémů veřejné správy na pracovišti Czech POINT v Moravanech.

Co dostanete:

  • výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů za účelem prokázání základní a profesní kvalifikace pro veřejnou zakázku. Uchazečům o veřejnou zakázku, kteří jsou v tomto seznamu zapsáni, je výrazně ulehčena možnost získání výpisů k prokázání kvalifikace, což zjednodušuje a zrychluje zpracování nabídek v zadávacím řízení. Seznam kvalifikovaných dodavatelů je veden Ministerstvem pro místní rozvoj (MMR) ČR jako součást Informačního systému o veřejných zakázkách a je zcela veřejně přístupný. MMR ČR do seznamu zapisuje dodavatele, kteří splnili základní a profesní kvalifikační kritéria podle zákona o veřejných zakázkách a doložili je ministerstvu příslušnými doklady a zaplatili správní poplatek. Výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů může dodavatel v zadávacím řízení nahradit doklady prokazující splnění základních a profesních kvalifikačních kritérií. Zadavatel je povinen výpis ze seznamu uznat, není-li starší více než 3 měsíce.

Co potřebujete znát:

  • identifikační číslo obchodní organizace (IČ)

Výpis bodového hodnocení osoby

Vydávání ověřených výstupů z informačních systémů veřejné správy na pracovišti Czech POINT v Moravanech.

Co dostanete:

  • řidiči zjistí stav svého bodového konta z Centrálního registru řidičů

Co potřebujete:

  • řidič – předloží doklad totožnosti (platný občanský průkaz, cestovní pas nebo identifikační doklad cizince) a řidičský průkaz.
  • zmocněnec – je třeba předložit úředně ověřenou plnou moc v českém jazyce a platný doklad totožnosti zmocněnce.

Výpis z rejstříku trestů

Vydávání ověřených výstupů z informačních systémů veřejné správy na pracovišti Czech POINT v Moravanech.

Co dostanete:

  • výpis z rejstříku trestů

Co potřebujete:

  • osoba, které se výpis týká – platný průkaz totožnosti s přiděleným rodným číslem (občanský průkaz nebo cestovní pas).
  • zmocněnec – v případě žádosti o vydání výpisu zmocněnci, je nutné předložit ověřenou plnou moc žadatele, ve které bude uvedeno jméno žadatele, rodné příjmení, nynější příjmení, rodné číslo, obec a okres místa narození žadatele a jméno, příjmení a rodné číslo zmocněnce.

Výstup z živnostenského rejstříku

Vydávání ověřených výstupů z informačních systémů veřejné správy na pracovišti Czech POINT v Moravanech.

Co dostanete:

  • úplný výstup ze živnostenského rejstříku

Co potřebujete znát:

  • identifikační číslo obchodní organizace (IČO)

Ohlášení živnosti

  • ohlášení údajů /nebo jejich změn/ vedených v živnostenském rejstříku
  • žádost o udělení koncese a žádost o změnu rozhodnutí o udělení koncese.

Přijetí podání podle živnostenského zákona (§ 72)

Na základě novely živnostenského zákona lze veškerá podání obecním živnostenským úřadům předat prostřednictvím kontaktního místa veřejné správy. Jde o:

  • ohlášení živnosti
  • ohlášení údajů /nebo jejich změn/ vedených v živnostenském rejstříku
  • žádost o udělení koncese a žádost o změnu rozhodnutí o udělení koncese.

Podání lze provést jedním z následujících postupů:

Vyplněním elektronického formuláře – na portálu Hospodářské komory je umístěn příslušný formulář. Tento formulář je třeba vyplnit a odeslat ke kontrole údajů systémem RŽP. Po odeslání klient obdrží číslo tiketu. S tímto tiketem je nutné navštívit jakékoliv pracoviště CzechPOINT. Pracovník Czech POINTu dle čísla tiketu načte údaje z klientova podání do systému CzechPOINT, které elektronicky odešle na zvolený živnostenský úřad. Zároveň pracovník CzechPOINTu vyplněný formulář vytiskne a odešle ho i v papírové podobě na živnostenský úřad. Správní poplatek vybíraný pracovištěm CzechPOINT (v případě samosprávních úřadu) činí 50,- Kč za přijetí podání (na ostatních kontaktních místech CzechPOINT dle ceníku), další poplatek vybírá dle druhu podání – tento poplatek je určen pro živnostenský úřad, na který je po té místem CzechPOINTem zasílán. Změna v RŽP je aktivní časem odeslání elektronicky vyplněného formuláře. Vyplněním formuláře v listinné podobě – klient přinese vyplněný písemný formulář ohlášení živnosti či změny (buď ho má nebo je možné formulář stáhnout z portálu Hospodářské komory). Listinnou formu podání pracovník CzechPOINTu převezme a odešle na zvolený Živnostenský úřad. Správní poplatek vybíraný pracovištěm CzechPOINT (v případě samosprávních úřadu) činí 50,- Kč za přijetí podání (na ostatních kontaktních místech CzechPOINT dle ceníku), další poplatek vybírá dle druhu podání – tento poplatek je určen pro Živnostenský úřad, na který je po té místem CzechPOINTem zasílán. Změna v RŽP je aktivní do 5 pracovních dní.

Výstup z obchodního rejstříku

Vydávání ověřených výstupů z obchodního rejstříku.

Co dostanete:

  • úplný výstup z obchodního rejstříku.

Co potřebujete znát:

  • identifikační číslo obchodní organizace (IČ).

Výstup z katastru nemovitostí

Vydávání ověřených výstupů z katastru nemovitostí

Co dostanete:

  • úplný nebo částečný výstup z listu vlastnictví k nemovitostem či parcelám v jakémkoli katastrálním území v České republice

Co potřebujete znát:

  • katastrální území, číslo listu vlastnictví, parcelní číslo požadované nemovitosti, stavební parcelu, číslo popisné, popisné číslo domu ale i přesné číslo bytu. Pro snímky z katastrální mapy či výpis vlastnictví nemovitého majetku v České republice je třeba se obrátit na pracoviště Katastrálního úřadu.

Kapitoly z historie Moravan

Moravany jsou obcí velmi starou. První písemná zmínka o nich je až z doby před 750 lety. Už dříve tu však stávala tvrz se svými pány a kolem ní se rozkládala malá osada. Bývala tu i zájezdní hospoda (dnes je na jejím místě postavena administrativní budova zemědělského družstva) a u ní zastavovali formani, putující se svými koňskými nebo volskými potahy a nákladem zboží z Homích Uher a Čech do Německa i dál.

Číst více

PHP Code Snippets Powered By : XYZScripts.com