E-podatelna

Napsal(a) 

Nacházíte se na www stránce, prostřednictvím které můžete zaslat na: Úřad Moravany elektronickou datovou zprávu.

Elektronickou datovou zprávu můžete zaslat:

  • Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
  • pozemní poštou na adresu: nám. Hrdinů 136, 533 72 Moravany
  • doručit osobně v úředních hodinách na adresu: nám. Hrdinů 136, 533 72 Moravany                                                

Pravidla pro podání elektronické zprávy prostřednictvím emailu

Prostřednictvím níže uvedeného e-mailu můžete zaslat na Obecní úřad Moravany datovou zprávu. Při zasílání datové zprávy prosím uveďte své jméno, příjemní, doručovací adresu. V případě, že jednáte za subjekt, připojte prosím IČ a název subjektu.

  • Elektronická adresa elektronické podatelny: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
  • Časová možnost podání: kdykoliv
  • Potvrzení přijetí: následující úřední den podatelny
  • Úřední dny podatelny

Pravidla pro doručení elektronické zprávy pozemní poštou nebo osobně

  • Místo podání datové zprávy: Obecní úřad Moravany, nám. Hrdinů 136, 533 72 Moravany    
    • Pozemní poštou: kdykoliv
    • Osobně: V úřední dny podatelny
  • Potvrzení přijetí
    • Pozemní poštou: Přijetí se nepotvrzuje
    • Osobně: v den převzetí datové zprávy
    • Úřední dny podatelny:
      • Po, St: 08:00 - 11:00 a 13:00 - 17:00
      • Út, Čt: 08:00 - 11:00

PROSTUDUJTE PŘED ODESLÁNÍM

  • Upozornění
  • Způsob zpracování vámi odeslané datové zprávy
  • Technické parametry datové zprávy
  • Seznam právních předpisů

 

    • Upozornění
      • V uvedeném místě podání datové zprávy jsou přijímána všechna podání učiněná prostřednictvím datových nosičů a elektronicky podepsaná.
      • Datové zprávy umístěné na datových nosičích doručených fyzicky na podatelnu osobně, nebo prostřednictvím pozemní pošty, které nejsou podepsané zaručeným elektronickým podpisem, jsou považovány za běžnou korespondenci.
      • Elektronický podpis podání musí být založený na kvalifikovaném certifikátu, který vydal akreditovaný poskytovatel certifikačních služeb.
      • Datová zpráva musí obsahovat kvalifikovaný certifikát, na kterém je podpis založen.
      • Takto doručené elektronicky podepsané podání bude zpracováno podle ustanovení příslušných zákonů a nařízení.
    • Způsob zpracování vámi odeslané datové zprávy
      Po přijetí elektronické datové zprávy provede oprávněný pracovník podatelny následující:
      • Kontrola elektronické datové zprávy:
        • zda je podání přijaté v elektronické podobě čitelné
        • zda je elektronicky podepsáno – platný, zaručený elektronický podpis a kvalifikovaný certifikát vydaný akreditovaným poskytovatelem certifikačních služeb
        • podatelna potvrdí přijetí/nepřijetí podání pouze v případě, že datová zpráva byla doručena osobně na podatelnu
        • pokud byla datová zpráva na datovém nosiči podaná prostřednictvím pozemní pošty, podatelna potvrzení elektronicky nezasílá
      • Potvrzení doručení datové zprávy. Každá osobně doručená datová zpráva bude písemně potvrzená s níže uvedeným textem. VZOR:
        • Datová zpráva byla doručena elektronické podatelně Obecní úřad Moravany na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. dne: DD.MM.RRRR v HH.MM.SS
        • Identifikátor dokumentu
          S pozdravem
          Jméno a příjmení oprávněného příjemce zprávy
      • Seznam oprávněných zaměstnanců obecního úřadu Moravany, kterým byl vydán kvalifikovaný certifikát.

         

        Jméno a příjmení Č. certifikátu Vydavatel kvalif. certifikátu
        Roček Václav hitbcp4 Česká pošta a.s.

 

  • Technické parametry datové zprávy
    Před zasláním datové zprávy si prosím prostudujte podmínky, za jakých bude vaše datová zpráva zpracována. V případě nedodržení níže uvedených podmínek bude Úřad obce Skorkov postupovat v souladu s platnou legislativou.
    • Technické parametry přijímaných datových zpráv
      Datové zprávy jsou přijímány ve formátech .pdf, .doc, .txt, .rtf, .jpg, .jpeg, .png, .htm, .html, .xhtml. Maximální přípustná velikost přijímané zprávy nebo přílohy je 4 MByte
    • Technické parametry fyzických nosičů, na nichž lze předávat datové zprávy
      Datové zprávy jsou přijímány na: FLASH DISK, CD-ROM, DVD-ROM
    • Postup v případě zjištění škodlivého kódu (ve smyslu § 2, odst. 2 vyhlášky č. 496/2004 Sb.) u přijaté datové zprávy.
      Datová zpráva, u které byl zjištěn škodlivý kód (porušený soubor, nepovolený formát zprávy, zpráva infikována virem atd.), není zpracovávána. Pokud z přijaté datové zprávy lze zjistit elektronickou adresu odesilatele, je na tuto adresu zasláno sdělení o zjištění škodlivého kódu.
  • Seznam právních předpisů, podle kterých je možné vůči Obecnímu úřadu Moravany činit právní úkony v elektronické podobě a náležitosti těchto úkonů, zejména náležitosti týkající se použití zaručeného elektronického podpisu
    Žádost o poskytnutí informace podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, tj. písemná žádost o informaci podle tohoto zákona, nemusí být podepsáno zaručeným elektronickým podpisem.
    • Podání podle zákona č. 500/2004 Sb., správní řád
      • musí být podepsáno zaručeným elektronickým podpisem založeným na kvalifikovaném certifikátu vydaném akreditovaným poskytovatelem certifikačních služeb, nebo
      • nemusí být podepsáno zaručeným elektronickým podpisem založeným na kvalifikovaném certifikátu vydaném akreditovaným poskytovatelem certifikačních služeb; v takovém případě musí být do 3 dnů doplněno

POPLATKY A SVOZ ODPADU 2020

!!! POZOR !!!
POPLATEK ZA ODPADY
JE SPLATNÝ JEN
DO 31. 5. 2020

Z provozních důvodů se poplatky za odpad vybírají

3. 2. 2020 - 30. 4. 2020

na obecním úřadě v Moravanech ve dnech:

pondělí a středa
8,00 – 11,00
13,00 – 17,00
úterý a čtvrtek
8,00 – 11,00.

CENA ZA ODPADY 2020

500,- Kč fyzická osoba přihlášená k trvalému pobytu v obci Moravany, Moravanský, Turov, Platěnice, Čeradice.
500,- Kč fyzická osoba bez trvalého pobytu v obci, která na území obce vlastní stavbu nebo byt, kde není přihlášena k trvalému pobytu žádná fyzická osoba.

Na nemovitost s jedním číslem popisným náleží jedna popelnice.

Další popelnice k zakoupení na obecním úřadě Moravany za 700,- Kč.

OSVOBOZENÍ OD POPLATKU

- v některých případech je možné zajistit osvobození od poplatků, více informací naleznete v dokumentaci pod odkazy v závěru této zprávy

HARMONOGRAM SVOZŮ
ÚTERÝ, SUDÉ TÝDNY

Měsíc

Den svozu

TKO 14 denní

Leden

7. a 21.

Únor

4. a 18.

Březen

3. a 17. a 31.

Duben

14. a 28.

Květen

12. a 26.

Červen

9. a 23.

Červenec

7. a 21.

Srpen

4. a 18.

Září

1. a 15. a 29.

Říjen

13. a 27.

Listopad

10. a 24.

Prosinec

8. a 22.

VYTŘÍDĚNÝ ODPAD

nadrozměrný odpad rozebraný na díly, plasty, sklo, stavební suť, textilní odpad, papír, bio odpad můžete odevzdávat na separačním dvoře (naproti ČSAO) v Moravanech

OTEVÍRACÍ DOBA

Středa
1.11. - 31.3.
14,00 - 17,00
1.4. - 31.10.
15,00 18,00

Sobota
8,00 - 12,00

VÝKUP ODPADU

výkup plastů, papíru a kovů zajišťuje nadále S-firma v Moravanech.

DOKLAD O ZAPLACENÍ USCHOVEJTE A PŘEDKLÁDEJTE NA SBĚRNÉM MÍSTĚ VŽDY PŘI ODEVZDÁVÁNÍ VYTŘÍDĚNÉHO ODPADU!

!TŘIĎTE ODPAD!
!CHRÁNÍTE PŘÍRODU!

Úplné oficiální znění, žádosti a další podklady jsou k shlédnutí ZDE nebo ke stažení na ÚŘEDNÍ DESCE v kategorii "OSTATNÍ DOKUMENTY" nebo mezi ostatními v dokumentech kategorie "FORMULÁŘE A TISKOPISY / ODPADOVÉ HOSPODÁŘSTVÍ".

PŘIPRAVOVANÉ AKCE

Žádné události

Obecně závazné vyhlášky

Důležitá hlášení

A4 diplomy 2018 web20

publicita modernizace zs moravany modernizace odborne ucebny plakat 202009

firma eko kom logo

moravany eko kom certifikat 2019 03

PROJEKTY A DOTACE

povodnovy plan.moravany

KRIZOVÉ ŘÍZENÍ

Jak postupovat při vyhlášení krizového stavu a informace o možném výskytu krizových rizik v katastrálních územích obce Moravany?

krizovy stav zachranari

VŠE NALEZNETE ZDE ! 

SLUŽBY

Vinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.x