E-podatelna

Napsal(a) 

Nacházíte se na www stránce, prostřednictvím které můžete zaslat na: Úřad Moravany elektronickou datovou zprávu.

Elektronickou datovou zprávu můžete zaslat:

  • Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
  • pozemní poštou na adresu: nám. Hrdinů 136, 533 72 Moravany
  • doručit osobně v úředních hodinách na adresu: nám. Hrdinů 136, 533 72 Moravany                                                

Pravidla pro podání elektronické zprávy prostřednictvím emailu

Prostřednictvím níže uvedeného e-mailu můžete zaslat na Obecní úřad Moravany datovou zprávu. Při zasílání datové zprávy prosím uveďte své jméno, příjemní, doručovací adresu. V případě, že jednáte za subjekt, připojte prosím IČ a název subjektu.

  • Elektronická adresa elektronické podatelny: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
  • Časová možnost podání: kdykoliv
  • Potvrzení přijetí: následující úřední den podatelny
  • Úřední dny podatelny

Pravidla pro doručení elektronické zprávy pozemní poštou nebo osobně

  • Místo podání datové zprávy: Obecní úřad Moravany, nám. Hrdinů 136, 533 72 Moravany    
    • Pozemní poštou: kdykoliv
    • Osobně: V úřední dny podatelny
  • Potvrzení přijetí
    • Pozemní poštou: Přijetí se nepotvrzuje
    • Osobně: v den převzetí datové zprávy
    • Úřední dny podatelny:
      • Po, St: 08:00 - 11:00 a 13:00 - 17:00
      • Út, Čt: 08:00 - 11:00

PROSTUDUJTE PŘED ODESLÁNÍM

  • Upozornění
  • Způsob zpracování vámi odeslané datové zprávy
  • Technické parametry datové zprávy
  • Seznam právních předpisů

 

    • Upozornění
      • V uvedeném místě podání datové zprávy jsou přijímána všechna podání učiněná prostřednictvím datových nosičů a elektronicky podepsaná.
      • Datové zprávy umístěné na datových nosičích doručených fyzicky na podatelnu osobně, nebo prostřednictvím pozemní pošty, které nejsou podepsané zaručeným elektronickým podpisem, jsou považovány za běžnou korespondenci.
      • Elektronický podpis podání musí být založený na kvalifikovaném certifikátu, který vydal akreditovaný poskytovatel certifikačních služeb.
      • Datová zpráva musí obsahovat kvalifikovaný certifikát, na kterém je podpis založen.
      • Takto doručené elektronicky podepsané podání bude zpracováno podle ustanovení příslušných zákonů a nařízení.
    • Způsob zpracování vámi odeslané datové zprávy
      Po přijetí elektronické datové zprávy provede oprávněný pracovník podatelny následující:
      • Kontrola elektronické datové zprávy:
        • zda je podání přijaté v elektronické podobě čitelné
        • zda je elektronicky podepsáno – platný, zaručený elektronický podpis a kvalifikovaný certifikát vydaný akreditovaným poskytovatelem certifikačních služeb
        • podatelna potvrdí přijetí/nepřijetí podání pouze v případě, že datová zpráva byla doručena osobně na podatelnu
        • pokud byla datová zpráva na datovém nosiči podaná prostřednictvím pozemní pošty, podatelna potvrzení elektronicky nezasílá
      • Potvrzení doručení datové zprávy. Každá osobně doručená datová zpráva bude písemně potvrzená s níže uvedeným textem. VZOR:
        • Datová zpráva byla doručena elektronické podatelně Obecní úřad Moravany na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. dne: DD.MM.RRRR v HH.MM.SS
        • Identifikátor dokumentu
          S pozdravem
          Jméno a příjmení oprávněného příjemce zprávy
      • Seznam oprávněných zaměstnanců obecního úřadu Moravany, kterým byl vydán kvalifikovaný certifikát.

         

        Jméno a příjmení Č. certifikátu Vydavatel kvalif. certifikátu
        Roček Václav hitbcp4 Česká pošta a.s.

 

  • Technické parametry datové zprávy
    Před zasláním datové zprávy si prosím prostudujte podmínky, za jakých bude vaše datová zpráva zpracována. V případě nedodržení níže uvedených podmínek bude Úřad obce Skorkov postupovat v souladu s platnou legislativou.
    • Technické parametry přijímaných datových zpráv
      Datové zprávy jsou přijímány ve formátech .pdf, .doc, .txt, .rtf, .jpg, .jpeg, .png, .htm, .html, .xhtml. Maximální přípustná velikost přijímané zprávy nebo přílohy je 4 MByte
    • Technické parametry fyzických nosičů, na nichž lze předávat datové zprávy
      Datové zprávy jsou přijímány na: FLASH DISK, CD-ROM, DVD-ROM
    • Postup v případě zjištění škodlivého kódu (ve smyslu § 2, odst. 2 vyhlášky č. 496/2004 Sb.) u přijaté datové zprávy.
      Datová zpráva, u které byl zjištěn škodlivý kód (porušený soubor, nepovolený formát zprávy, zpráva infikována virem atd.), není zpracovávána. Pokud z přijaté datové zprávy lze zjistit elektronickou adresu odesilatele, je na tuto adresu zasláno sdělení o zjištění škodlivého kódu.
  • Seznam právních předpisů, podle kterých je možné vůči Obecnímu úřadu Moravany činit právní úkony v elektronické podobě a náležitosti těchto úkonů, zejména náležitosti týkající se použití zaručeného elektronického podpisu
    Žádost o poskytnutí informace podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, tj. písemná žádost o informaci podle tohoto zákona, nemusí být podepsáno zaručeným elektronickým podpisem.
    • Podání podle zákona č. 500/2004 Sb., správní řád
      • musí být podepsáno zaručeným elektronickým podpisem založeným na kvalifikovaném certifikátu vydaném akreditovaným poskytovatelem certifikačních služeb, nebo
      • nemusí být podepsáno zaručeným elektronickým podpisem založeným na kvalifikovaném certifikátu vydaném akreditovaným poskytovatelem certifikačních služeb; v takovém případě musí být do 3 dnů doplněno

POPLATKY A SVOZ ODPADU 2020

!!! POZOR !!!
POPLATEK ZA ODPADY
JE SPLATNÝ JEN
DO 31. 5. 2020

Z provozních důvodů se poplatky za odpad vybírají

3. 2. 2020 - 30. 4. 2020

na obecním úřadě v Moravanech ve dnech:

pondělí a středa
8,00 – 11,00
13,00 – 17,00
úterý a čtvrtek
8,00 – 11,00.

CENA ZA ODPADY 2020

500,- Kč fyzická osoba přihlášená k trvalému pobytu v obci Moravany, Moravanský, Turov, Platěnice, Čeradice.
500,- Kč fyzická osoba bez trvalého pobytu v obci, která na území obce vlastní stavbu nebo byt, kde není přihlášena k trvalému pobytu žádná fyzická osoba.

Na nemovitost s jedním číslem popisným náleží jedna popelnice.

Další popelnice k zakoupení na obecním úřadě Moravany za 700,- Kč.

OSVOBOZENÍ OD POPLATKU

- v některých případech je možné zajistit osvobození od poplatků, více informací naleznete v dokumentaci pod odkazy v závěru této zprávy

HARMONOGRAM SVOZŮ
ÚTERÝ, SUDÉ TÝDNY

Měsíc

Den svozu

TKO 14 denní

Leden

7. a 21.

Únor

4. a 18.

Březen

3. a 17. a 31.

Duben

14. a 28.

Květen

12. a 26.

Červen

9. a 23.

Červenec

7. a 21.

Srpen

4. a 18.

Září

1. a 15. a 29.

Říjen

13. a 27.

Listopad

10. a 24.

Prosinec

8. a 22.

VYTŘÍDĚNÝ ODPAD

nadrozměrný odpad rozebraný na díly, plasty, sklo, stavební suť, textilní odpad, papír, bio odpad můžete odevzdávat na separačním dvoře (naproti ČSAO) v Moravanech

OTEVÍRACÍ DOBA

Středa
1.11. - 31.3.
14,00 - 17,00
1.4. - 31.10.
15,00 18,00

Sobota
8,00 - 12,00

VÝKUP ODPADU

výkup plastů, papíru a kovů zajišťuje nadále S-firma v Moravanech.

DOKLAD O ZAPLACENÍ USCHOVEJTE A PŘEDKLÁDEJTE NA SBĚRNÉM MÍSTĚ VŽDY PŘI ODEVZDÁVÁNÍ VYTŘÍDĚNÉHO ODPADU!

!TŘIĎTE ODPAD!
!CHRÁNÍTE PŘÍRODU!

Úplné oficiální znění, žádosti a další podklady jsou k shlédnutí ZDE nebo ke stažení na ÚŘEDNÍ DESCE v kategorii "OSTATNÍ DOKUMENTY" nebo mezi ostatními v dokumentech kategorie "FORMULÁŘE A TISKOPISY / ODPADOVÉ HOSPODÁŘSTVÍ".

PŘIPRAVOVANÉ AKCE

Žádné události

Obecně závazné vyhlášky

Důležitá hlášení

 A4 diplomy 2018 web20

 

PROJEKTY A DOTACE

povodnovy plan.moravany

KRIZOVÉ ŘÍZENÍ

Jak postupovat při vyhlášení krizového stavu a informace o možném výskytu krizových rizik v katastrálních územích obce Moravany?

krizovy stav zachranari

VŠE NALEZNETE ZDE ! 

SLUŽBY

Vinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.x